Le Web 08 / Love is all around

Prvi dan smo saznale možda zašto je još tema bila Ljubav. Naime, da ne mislite kako smo mi Hrvati jedini neorganizirani u Europi donosimo kratki pregled što prvi dan nije bilo kako treba:

  • grijanje - nisu na vrijeme zagrijali prostor :) pa smo sjedili u kaputima i jaknama dok je vani lagano snježilo
  • Wi-Fi (s obzirom na cca 2.000 pasioniranih surfera valjda su htjeli da prvi dan ipak malo progovorimo međusobno pa onda krenemo na Twitter, Facebook i ostale social networking portale)
  • hrana - poznata je francuska kuhinja, ali ako ste cijeli dan zatvoreni u hali daleko od centra i restorana, bilo bi zgodno nahraniti ljude a ne držati ih na salati i čaju/kavi... I tako smo u zemlji fine hrane bili gladni svih 2000 duša i nismo smjeli krasti hranu sa stolova prije vremena :)

Love

Drugi dan su se navedne stvari dobro popravile. Ali nakon MySpace.com partija nikome to više nije bilo niti bitno. Zaključak: Francuzi se znaju zabavljati i slušaju dobru muziku.

"You write because you want to share someting." (Paulo Coelho) Kako kaže Coelho tako da i mi napišemo što želimo podijeliti s vama :) Inače, primijetile smo da njegov Paulo Coelho official website nije na hrvatskome pa bi netko možda mogao poraditi na tome?

Da ne duljimo, na konferenciji je bilo najzanimljivije upoznati mnoštvo novih ljudi sa svih strana Europe. Zbog toga se isplatilo otići! Ali, morate znati jezike što smo Ana i ja usavršile. Sama predavanja nisu bila nešto revolucionarno i dojma smo da je ovo više konferencija za managere, nego za developere.

Majice

I tako su Lili Rodić i Ana Radovčić hrabro s dvije majice promovirale hrvatsku webdevelopersku scenu, te pričale svima o Hrvatskoj, te kako i zašto raditi s Hrvatima. Pravi guerrilla marketing!

Zanimaju li vas cijene webdevelopmenta u Francuskoj, saznale smo da freelancer profesionalac može dnevno zaraditi četiristotinjak eura.

Uz nas, na konferenciji je bila i ekipa iz Pet minuta se natjecala za Start-Up nagradu ali nažalost ovo su dobitnici:

Ono na što u 2009.-oj morate obratiti pažnju je svakako video. Video oglašavanje, prezentacija online s video zapisima, te sve vezano za video je trenutno hit u Francuskoj.

Zanimljivo rješenje za prodaju bannera dolazi iz Kine, mislimo da bismo ga mogli primijeniti i u Hrvatskoj :) Oni, naime, banner prodaju prema poziciji i satu ili danu (vremenskoj jedinici) objavljivanja na webu. Kao jumbo plakat on-line!

E-mail je mrtav kažu stručnjaci: "Email is dead, only for kids to contact old parents." Danas je doba Facebooka i on-line sastanaka, newslettera, Twittera i ostalih alata koji svima s kojima ste povezani kažu gdje ste, što radite, čime se bavite i koji su vam hobiji. Informacije kruže odmah i sad.

Leweb

Toliko o Le Webu. Vratimo se na naš hrvatski web i uhvatimo posla.

Komentari

3 komentar(a) na temu “Le Web 08 / Love is all around”
  1. Gravatar of Hrvoje
    Hrvoje kaže:

    Slobodno najavite ovdje barem sve domaće (regionalne) konferencije vezane uz internet:
    - FutureAd
    - Web.Start
    - Web::Strategija
    - Best Marketing
    itd.

  2. Gravatar of Davor
    Davor kaže:

    Istina. Email je umro jadan. Twitter galopira i ne namjerava posustati. Čak mi izgleda da nisu niti očekivali toliki uspjeh twittera pošto su išli na optimizaciju ono malo grafike koju sadrži, čak su uklonili i 2 gumba i zamjenili ih tekstom. Mora da su strašno opterećeni. I servisi za automatsko reklamiranje se otvaraju kao ludi, već su skužili kako iskoristiti i nešto toliko minimalistički nastrojeno kao Twitter.

    BTW.
    @autor
    A gdje je Vaš twitter?

    @dsdizajnCom

  3. Gravatar of lili rodić
    lili rodić kaže:

    @lilirodic je moj Twitter account, a tamo se trudim napisati i interesantne stvari za developere i sl...

Upišite komentar

Podaci