Završen još jedan FuturAD

Wall of Silver

FuturAD2010 logotip

Četvrti FuturAD otvorio je Kevin Anderson iz The Guardiana predavanjem na temu "Trendovi u marketingu i digitalnim medijima u 2010.". Sudionicima je pokazao kako je putem društvenih mreža moguće transformirati klasične medije. Petr Pištělák govorio je o "Mjerenju učinkovitosti oglašavanja na internetu" i pokazao na primjeru eBanka kako je mjerenje učinkovitosti online oglašavanja ne samo moguće, nego i uvelike pomaže u postizanju boljih financijskih rezultata sa smanjenim ulaganjima i u vrlo kratkom vremenskom periodu.

U sklopu konferencije održana je panel-rasprava na temu "A gdje smo mi?", u kojoj su domaći stručnjaci govorili o aktualnim zbivanjima te stanju i mogućim smjernicama razvoja internetskog marketinga u Hrvatskoj. Moderatorica panela bila je Ana Penović (PlanB), a sudionici Angela Buljan Šiber (McCann Digipark), Ante Magzan (Adriatic Media), Pilar Majerović (Tportal), Mladen Mileusnić (IAB) i Nikola Vrdoljak (Gingernet). Komentare i pitanja za paneliste sudionici konferencije pisali su na twitterwall autora Domagoja Pavlešića (Wall of Silver) na kojem su panel putem tweetova imali prilike pratiti i oni koji nisu bili na konferenciji.

Po završetku panel-rasprave, studije slučaja nekih od najuspješnijih digitalnih kampanja na svijetu prezentirali su predstavnici poznatih svjetskih brendova: Coca-Cola Company, WTF Jeansa i Volva. Tako je, primjerice, izlaganje o projektu WTFJeans koji je od ideje do globalnog biznisa narastao za tri mjeseca pokazalo kako projekt zasnovan isključivo na marketingu putem društvenih mreža i online prodaji bez ikakvih marketinških ulaganja može biti izrazito uspješan, što je dokazao isplativši kompletnu investiciju za samo 24 h.

Johan

Johan Ronnestam, jedan od najuspješnijih svjetskih stručnjaka za digitalni marketing, koji je vodio globalne kampanje za brandove poput Adidasa, MTV-a, Nokije, Toyote, BMW-a, Ikee i Beckersa, održao je predavanje o "Novim komunikacijskim mogućnostima". Naglasak predavanja stavljen je na novo ponašanje korisnika, jačanje njegove moći te transparentnosti i demokratizaciji tehnologije, sadržaja i distribucije. Viziju budućnosti online medija prezentirao je Tomas Koska iz Microsofta. U sklopu zadnjeg predavanja konferencije prezentirana su saznanja koja je Microsoft dobio studijom Europe Logs On koja procjenjuje učinak evolucije online ponašanja korisnika i predviđa online trendove.

Ovogodišnji FuturAd završio je 25.ožujka 2010. Akademijom pod nazivom "Multikanalni marketing". Na Akademiji koja je održana u konferencijskom centru Hypo Expo u Zagrebu dan nakon istoimene konferencije, okupilo se 75 sudionika. Cjelodnevni trening o integriranim online i offline multikanalnim marketinškim kampanjama održao je digitalni strateg, predavač i konzultant Mike Berry. Radio je kao digitalni strateg za klijente poput Unilevera, Forda, Chrysler/Jeepa, Hewlett-Packarda, Ericssona i mnoge druge. Autor je knjige "Novi integrirani direktni marketing", vodi utjecajni blog o tehnologiji i marketingu i ima 2.700 sljedbenika na Twitteru.

Galeriju slika s konferencije možete pogledati na Facebooku čak i ako nemate profil, a ako imate slobodno tagajte poznate na slikama!

Galeriju slika s akademije možete također pogledati na Facebooku.

Dodatnu galeriju slika možete pogledati na smiješak.hr

Čestitke pobjednicima nagradne igre!
Svi sudionici 4. FuturAd konferencije koji su ispunili nagradni upitnik na kraju konferencije imali su priliku osvojiti vrijedne nagrade koje su pripremili organizatori u suradnji s pokroviteljima nagradne igre. Donosimo imena sretnih dobitnika:

  • Godišnju pretplatu na business.hr osvojio je Mladen Čorda (Hrvatske autoceste)
  • Polugodišnju pretplatu na business.hr osvojili su Zrinka Klobučar Fadini (T-HT) i Zoran Šapić (Oglasnik)
  • Tromjesečnu pretplatu na business.hr osvojili su Maja Kecerin (Njuškalo), Donald Debeljak(novinar) i Nives Marić (Status grupa)
  • Classic HR paket usluga na www.kompass.hr osvojila je Ingrita Zrinušić (Inventa)
  • Godišnju pretplatu na časopis VIDI osvojili su Tarek Zeitoun (Njuškalo) i Adela Imamović (OMD)
  • Tečaj engleskog ili talijanskog jezika u trajanju od jednog semestra u Multilingua centru osvojila je Suzana Markotić Šilović (PBZ)
  • Knjigu "Gerilski marketing" autora Jay Conrad Levinsona dar Algoritma osvaja Mirjana Maskaljević (INA)
  • Među sudionicima FuturAD Akademije koji su ispunili nagradni upitnik, vrijedne nagrade su osvojili:
  • Godišnju pretplatu na časopis VIDI osvojio je Branko Vujić (Hrvatske telekomunikacije)
  • Knjigu "Najbolji marketinški alati za male poduzetnike" autorice Beth Goldstein osvojila je Katarina Štimac (Procter&Gamble)

Informacije o preuzimanju nagrada sretni dobitnici primit će putem e-maila. Čestitamo!

Upišite komentar

Podaci