Prvi mačići su preživjeli: iPhone vs. BlackBerry

U nedjelju 18. travnja 2010. u zagrebačkom Centru za kulturu i film August Cesarec, Teatar Exit održan je po prvi puta Figh Club u organizaciji Hrvatske udruge web developera CROWD. Nedjeljno poslijepodne sukobilo je evangeliste dva najpoznatija smartphone uređaja današnjice: iPhone vs. BlackBerry.

Na strani iPhonea vrlo emotivno i žestoko borili su se Luka Sučić i Anja Pečovnik, dok je boje BlackBerryja branio izuzetno uporni i odmjereni tim u sastavu Marko Rakar i Marija Lugarić. Moderator borbe Mario Goran Petreković, sudionike je do suza nasmijavao doskočicama i duhovitim opaskama na dnevne događaje, priznavši da o modernim tehnologijama nema blage veze.

Figh Club je, razbijajući klasične stereotipne forme konferencija i radionica, predstavio dio najnovijih tehnologija i IT na sasvim nov i zabavan način, te privukao veliki interes javnosti, kako posjetitelja u dvorani ili onih koji su borbu pratili uživo putem prijenosa na Tportalu, tako i medija. Ulaz u dvoranu bio je besplatan, a publika podijeljena u tri sektora, po jedan za vlasnike ili zagovaratelje sukobljenih telefona i jedan za neopredjeljene odnosno one koji su na ovaj edukativno-zabavni događaj došli upravo s namjerom da se po prvi puta detaljnije upoznaju s modernim mobilnim tehnologijama. Izuetnu dinamiku Fight Cluba uz borce i voditelja, održavala je i publika koja se vrlo brzo uključila u borbu verbalno putem megafona ili međusobnim gađanjem stress lopticama s logotipom udruge Crowd.

Cilj Fight Cluba je okupljanje svih onih koje zanimaju nove tehnologije, bilo da su profesionalno vezani uz njih ili samo žele nešto naučiti na zabavan i pristupačan način, te je ovom prilikom vrlo uspješno i ostvaren. Osim edukacije i jako puno smijeha, značajan dio ovog dimaničnog i inovativnog događaja bilo je prijateljsko druženje, zabava i umrežavanje koje je uslijediolo nakon borbe, razmjena kontakata, te upoznavanje novih poslovnih partnera.

Najvatrenije borce iz publike, nagradili su sponzori Fight Cluba i to BlackBerry sa po dva svoja mobilna uređaja, a Apple i Tportal raznim darovima.

Crowd zahvaljuje borcima na pozornici, voditelju, sudionicima, onima koji su nas pratili putem streaminga, tweepovima koji su twittali prije, uživo i poslije, svima koji su pomogli da ovo događanje prođe u izvanrednom ozračju i duhu fair play borbe za omiljeni smartphone.

Partneri

Financiranje i organizaciju ovog edukativnog i neprofitnog događaja pomogli su: Tportal, Poslovni dnevnik, Radio 101, Centar za kulturu i film August Cesarec, Teatar Exit, Ador, Hrvatska gospodarska komora, Imago reklamna agencija, Novi kod, Stridon, Terramedia, Carlsberg Croatia, Red Bull Adria i mnogi drugi pojedinci.

Medijski su događaj pratili: Net.hr, PC Chip, Nacional, Mrak.org, Gadgeterija.net, Mobil place, Radio Dalmacija, She.hr, Metro portal, Rep.hr, Online Zagreb, INZG, Profitiraj.hr, Netokracija, Vijesti.hr, Monitor, Racunalo.com, Best marketing, Briefing, CroPortal, Kompass i još mnogi drugi.

Službena galerija fotografija dostupna je na Flickr.com/Crowd (fotografije Saša Perić)

Snimka streaminga dostupna je na Tportal MAXzoni

Reportažu o Fight Clubu mogli ste pogledati i u emisiji e-Hrvatska na Hrvatskoj televiziji

Za ostale galerije slika zaslužni su Melita Mihaljević i Hrvoje Mihajlić

Fight Club 2

Drugi Fight Club, koji će se održati početkom lipnja 2010., sukobit će evangeliste dvije društvene mreže: Twitter vs. Facebook. Za tu prigodu, Hrvatska udruga web developera CROWD u suradnji s SEEWeb konferencijom,  priprema i gostovanje gospodina Anderwa Keena, svjetski poznatog internetskog poduzetnika i autora knjige The Cult of The Amateur, koja predstavlja oštru kritiku utopijskom idealizmu internet entuzijasta. Keen je 1995. pokrenuo svoju prvu Internet kompaniju Audiocafe i u nekoliko godina od nje izgradio prvu internet glazbenu kompaniju. Andrew Keen, nazivan i antikristom Silicijske doline, čest je gost mnogih svjetskih konfeencija kao što su Le Web i UN konfeencija o Internetu, na kojima često izražava zabrinutost novim tehnologijama i negativnim pojavama na Internetu kao što je nepoštivanje pravih autoriteta i stručnaka, odnosno prava poplava novih kvazi eksperata i savjetnika.

Andrew Keen

Pozivamo sve zainteresirane koje se žele čuti recetna razmišljanja o internetu, društvenim mrežama i poslovanju koja će s nama podijeliti Andrew Keen ili se nakon toga boriti na Fight clubu 2  na strani svoje omiljene društvene mreže da se jave udruzi CROWD. Oni koji na bilo koji način mogu i žele podržati Fight Club, mogu se javiti na core@crowd.com.hr ili na niže navedene kontakte.

Upišite komentar

Podaci