Fight Club 4: Online protiv offline oglašavanja

Ako je tisak mrtav, radijski glas utihnuo, a televizijska slika izblijiedila - nisu li društvene mreže samo kratkotrajni hype, web precijenjen, a online video i dalje tehnički inferioran, naročito za sredine u kojima se jači prodor širokopojasnog interneta još uvijek očekuje? Odgovore na ova pitanja pokušat će dati sudionici četvrtog Fight Cluba koji će se održati u sklopu Weekend Media Festivala točno u 15:30 u petak 24. rujna, a bojišnica je Dvorana Vikendica. Da ne bi bilo krvi, slomljenih ili trajno onesposobljenih extremiteta, brinut će se Marko Rakar, svjetski priznati komunikacijski stručnjak, politički aktivist i kroničar društvenih zbivanja te jedan od osnivača CROWD-a.

Boje Online oglašavanja branit će Ante Magzan (Adriatic Media, Hrvatska) i Nikola Vrdoljak (Gingernet, Hrvatska). S druge strane bojišnice, na strani Offline oglašavanja bit će Andrea Marković Mihić (Adria Media Zagreb, Hrvatska) i Jasna Zemljić (24sata, Hrvatska). Kao i svaki put do sada, očekujemo da pubilika bude angažirana, da pitanja iz publike budu oštra te da naše nadaleko poznate loptice precizno pogađaju cilj.

Osim smjeha, suza i dobre zabave, pripremili smo vam i predstavljanje knjige u čijoj smo pripremi i objavljivanju vrlo aktivno sudjelovali. Riječ je o knjizi "Kult amatera", autora Andrew Keena. Super je što će knjigu na WMF-u predstaviti sam autor, u subotu, 25. rujna, u 13:00, u Dvorani Vikend. Ako želite pripremljeni doći na predstavljanje ili vam se svidi ono što čujete u Rovinju, knjigu će vam prodati Fraktura.

Fight Club 4: Online protiv offline oglašavanja

Upišite komentar

Podaci