Jasna Zemljić je u marketingu 24 sata dnevno

jasnazemljic_v

Vojnik: Jasna Zemljić
Rod vojske: offonline
Vojno stručna specijalnost: 24sata (čitam, surfam, gledam) - 1,500.000 korisnika svaki dan
Osobno naoružanje: kalkulator
Vojno redarstvene akcije: pomoć autoindustriji u krizi i ćufte u kornetu
Dodatna osposobljenost: Microsoftovo istraživanje o isplativosti oglašavnja provedeno u Velikoj Britaniji potvrdilo da je online oglašavnje najisplativije. Odmah iza printa.
Odličja: 24sata najčitanije dnevne novine, 24sata.hr najposjećeniji novinski portal, 24sata TV prva hrvatska news televizija. Crossmedia Award 2009. (WAN-IFRA)
Stožer: www.24sata.biz

Direktorica 24sata od osnutka kompanije prije šest godina. Nakon završenog MBA na bečkom Webster University, profesionalnu karijeru započela u UN-u, a karijeru u medijima u Večernjem listu 2001.

Upišite komentar

Podaci