Uz ogroman interes održan je i četvrti Fight Club

Mogućnost izbora, odnosno ponuda sadržaja koja je na razne načine dostupna korisnicima i integracija textualnih, audio i video sadržaja, bio bi neslužbeni zaključak jučerašnjeg Fight Cluba 4 koji je održan u sklopu Weekend Media Festivala 2010 u Rovinju.

Fight Club je domaći proizvod koji je razvila Hrvatska udruga web developera - CROWD u nastojanju da na zanimljiv i zabavan način otvori rasprave o temama koje trenutno nisu u fokusu javnosti, a u nekim nišama pobuđuju velike rasprave.

Pred više od 350 posjetitelja dvorane Vikendica sučelili su se Offline i Online. Sučeljavanje je usmjeravao i vodio Marko Rakar, politički savjetnik i bloger aktivist.

Boje Offline ekipe zastupale su Andrea Marković Mihić iz Adria Media Zagreb te Jasna Zemljić iz 24sata. Naglašavajući da broj čitatelja novina ne pada, iako broj korisnika online sadržaja raste, njih dvije smatraju kako se ne može, barem ne u skoroj budućnosti, predvidjeti smrt tiska. Moguće su promjene i prilagođavanja, ali su suglasne da još uvijek ne postoji održivi poslovni model koji bi jamčio, s jedne strane zadovoljstvo čitatelja, gledatelja i slušatelja, a s druge strane bio profitabilan.

18

Zastupnici Onlinea Ante Magzan iz Adriatic Mediae te Nikola Vrdoljak iz Gingerneta su se složili da je Internet nedavno rođena velika beba koja jako brzo raste i putem uči. Naglašavajući mjerljivost kao najveću prednosti onlina, posebno u segmentu oglašavanja, uvjereni su da je tisak preživljen i da je pitanje trenutka kada će novine, u obliku kakvom ih danas poznajemo, nestati.

loptice-narancaste

Iz publike, uz pokoju antistres lopticu koje su zaštitni znak Fight Clubova, su dolijetala pitanja, prije svega, o konkretnim brojkama u oba segmenta oglašavanja, kada će biti razbijena fama da su sadržaji na Internetu besplatni te koliki je stvarno doseg i utjecaj oglašavanja u tisku.

Prema ocjeni publike, Fight Club je bio najzanimljivije događanje prvog dana ovogodišnjeg Weekend Media Festivala. Možda zato što je publiku sačinjavao mlađi dio posjetitelja, online generacija, dok su se stariji bavili temom "30 godina poslije" i prisjećali se kako su nastajali nezavisni, offline mediji.

Upišite komentar

Podaci